Om mig.


Namn: Ellen Suurholma
Född: 18:e Maj 1994
Hemstad: Är född och uppvuxen till 4års ålder i Vasa, Finland. Nu bor jag i Holmsund, lite för litet men jag trivs ganska bra ändå. Längtar hem till Finland emellanåt. 
Bor: Med familjen, mamma, pappa, 2 bröder, syster och våra 2 samojeder.
"Utbildning": Gick ut grundskolan 2010 och börjar ett nytt kapitel på Naturvetenskapsprogrammet.
Gillar: Att fika, skratt, folk som är ärliga, överaskningar, fotboll, FC Barcelona, sommar med stekande sol, impulsgrejer, musik, är ett stort fan av matlagning, bakning och BOJAN!
Ogillar: När folk inte talar sanning, när någon "klickar" med sina naglar, kaffe, att förlora, dåliga reklamer på TV. Tex mediamarkets reklam.
Vad jag har för mig när jag inte fotar: 1. Umgås med mina vänner. 2. Ser eller spelar fotboll. Ända serien jag följer som en zoombie är La Liga. 3. Läser. Faktiskt riktigt avslappnande. Sen måste jag säga pluggar, tråkigt men sant, även om jag inte är så bra på det.



Three Ways - Photography is a way of feeling,
of
touching, of loving












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback