1a december - Presentation av mig själv

Ingen kan ju ha missat bloggtrenden "30-dagar". Hittade en lista som är på 24, passande nu till december så blir det ett inlägg per dag fram till jul! :)

Ellen Suurholma heter jag. Någon kanske har några misstankar om mitt efternamn? Ni kan vara lugna, jag kommer bara från grannlandet i öster, Finland. På kartan idag hittar ni mig i en på tok för liten och tråkig "stad", vet inte om man kan kalla Holmsund för stad, utanför Umeå. Går på en helt okej skola: Minervagymnasium med ett mindre okej program: naturvetenskap. Mitt mål med det programmet är att kunna plugga vidare (när jag är 30+) till veterinär.

16 stabila jordsnurr är jag. För de intresserade fyller jag år den 18:e maj. Lever livet i Sverige med en man i Spanien. Bojan Krkic heter han och vi gifte oss den 9 september 2009, 090909. På vår gård i Spanien, med våra 5 får och collien Bonnie. Bojan brukar ofta komma till Sverige och hälsa på och jag är aldrig så lycklig som när han här med mig.
Jag älskar att fota och det är ju bara det den här bloggen är om. Jag och min kamera. Helst fotar jag porträtt, det är mest utmaning och jag tycker att det blir vackrast och intressantast resultat. Är inte ett sånt där jättestort fan av att skriva om mig själv, vad som händer i mitt liv, mina känslor. Vet inte om jag vill att alla ska veta det. Så det jag skriver här är ganska ytligt om det ens är någon text. Föredrar att prata i bilder. ;)

Jag älskar fotboll. Tvillingarna Brynteson som har fått mig att delta i det som min mor kallar "sekt". Jag spelar i ett f15-17 lag, med dom bästa fotbollstjejorna! Följer La Liga lite som en slav och min favoritklubb är FC Barcelona (också Tove & Majas påfund) och min favoritspelare min pojkvän♥ Det var faktiskt under en fotbollsmatch vi träffades första gången men det berättar jag en annan gång!

Slutligen vill jag tillägga att jag älskar mina kamrater, ni vet vilka ni är.

Kommentarer
Postat av: hilda

skojar du att du är gift? :)

2010-12-02 @ 22:21:58
URL: http://hildajansson.blogg.se/
Postat av: hilda

haha jag fattar inget :(

2010-12-04 @ 17:21:07
URL: http://hildajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback