4e december - En sak jag gör varje dag

Satt och tänkte "Vad gör jag prick varje dag". Hade det varit "Vad gör jag en gång i veckan" då hade det varit fota såklart. Men icket. Nu är det "Vad gör jag varje dag". Sen slog det mig som en blixt från klar himmel:
Kissar såklart! Ni ska nu få ta del av ett, kanske inte unikt, kisschema!

1. Morgonkisset - Direkt jag vaknar.
2. Innan skolankisset - Säger ju sig självt, när jag är stressad till bussen och kommer på "Juste, måste ju kissa".
(skolkisset) - Sker inte särskilt ofta att jag kissar på skolan. Men ibland har nöden ingen lag.
3. Efter skolankisset - Säger också sig självt. Har ett kisstrappsteg. När jag kliver på andra trappsteget upp på terrassen, då blir det fan akut! Snabbt in på toan och kissa. Är dörren låst får jag panik.
4. Middagskisset - Före middagen och efter middagen. Obligatoriskt.
5. Reklamkisset - När det är reklam på TV:n vid 20/21, kisspaus!
6. Duschkisset - Tänk när du sätter på duschen, det låter ju som niagariafallet.. Då går det inte att hålla tillbaka. När duschen spolar för att varmvattnet ska komma, då sitter jag på toaringen.
7. Gnattkisset - Direkt innan jag ska sova. Går inte att sova utan att ha kissat. Glömmer jag kommer jag på när jag ligger i sängen och det trycker på. INTE kul.

Kommentarer
Postat av: hilda

för fan va du kissar själv kissar man tre gånger om dagen! :D

2010-12-07 @ 22:07:53
URL: http://hildajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback